Mijn eerste dag in Antwerpen. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Sonja Gulickx - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag in Antwerpen. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Sonja Gulickx - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag in Antwerpen.

Door: sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

18 Mei 2014 | België, Antwerpen

hee allemaal,

hier een kleine update uit Antwerpen.
ik heb een kamer schuin tegenover mijn stage aan de rand van het centrum.
de kamer is best groot en er staan een bed,bureau,bank tafel met stoel en kasten in.
het is een fijne kamer maar een nadeel is wel de 5 steile trappen die op moet om er te komen.

maar het eerste nachtje zit er alweer op.
was wel wennen met al dat getoeter en al die sirenes.

vanmorgen vroeg opgestaan om alles uit te pakken en daarna naar de markt geweest, super druk maar wel heel veel vriendelijke mensen.

nou mensen dit was het weer voor vandaag binnenkort weer een nieuwe update over hoe het op stage verliep.

een fijne dag nog en geniet van de zon.


sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 857
Totaal aantal bezoekers 1682

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 31 Juli 2014

Stage Antwerpen.

Landen bezocht: