Stage Antwerpen. - Reisverslagen van Sonja Gulickx - WaarBenJij.nu Stage Antwerpen. - Reisverslagen van Sonja Gulickx - WaarBenJij.nu
Stage Antwerpen.

Nu ons schooljaar bijna afgerond is hebben we de keus om op buitenlandse stage te gaan.
naar lang zoeken kwam ik terecht bij Flor Artes in belgie
18 mei vertrek ik naar Antwerpen om bij een bloemist stage te gaan lopen dichtbij het centrum in de diamantwijk.

op het moment ben ik erg benieuwd hoe ik deze stage ga mee maken.
op mijn blog vertel ik elke week een klein stukje (soms met een foto) over wat ik allemaal meemaak tijdens mijn stage in Antwerpen.

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Mijn eerste dag in Antwerpen.

16 April 2014

antwerpen algemenen informatie.
Sonja

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1690

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 31 Juli 2014

Stage Antwerpen.

Landen bezocht: